Lenn begint zijn hormonale gele haren al te verliezen, maar zijn streken (plasspoortjes) nog niet. Nog heel even en dan wordt hij een heerlijke knuffelfret

. Ik heb van die hoge poepbakken bij casper gekocht voor in het buitenhok. Vooral voor Koda.., want dat kan soms een hoogpoeper zijn. Het helpt hem zeker, ondanks dat hij ze soms op de hoge kant legt... Echter doet Lenn dat ook met de zijnde onderin, dus ik heb hem nu maar gewoon weer 2 grote lage poepbakken gegeven, kijken of het helpt. De mannen maken het goed buiten. Gelukkig voor hen is het niet zo spetterend weer steeds en hangen ze vooral lekker in hun hangmatten daar. Lenn speelt lekker in de tuin los en vermaakt zich daar ook nog altijd opperbest.
Met de rest gaat het ook goed! Alle mama's maken het geweldig, Sarafina doet het nog steeds super, Eller, Mhysa en Yuki zijn blije fretjes (tenzij ik ze iets te eten geven waar ze het niet mee eens zijn..., maar als dat het ergste is, zijn het toch erg gelukkige fretjes nog steeds

).
Ik heb wel afgelopen week eindelijk de knoop doorgehakt dat ik voor Yuki toch op zoek ga naar een lief baasje, mogelijk beginner. Ik heb echt wekenlang nagedacht of we goed passen, wat voor haar het beste zou zijn, en eenmaal een knoop doorgehakt even een aantal dagen aangevoeld hoe dat voelde... Hartverscheurend, vooral, want ik ben echt heel gek op haar. Maar anders dan hoe ik had verwacht dat ze zou zijn (een zorgekindje met best wat mening) is ze een kerngezond super makkelijk fretje. Dat is natuurlijk geweldig voor haar, maar ook voor een leuke eigenaar die daar naar op zoek is en haar toch net wat meer aandacht kan geven dan ik door minder fretten.
Wel wil ik nog steeds proberen of ik wat meer spicyness uit haar kan krijgen als ze weer met Lexie wordt herenigd en ze samen kunnen lopen, maar door het virus bij de knagers van Nadine en de voorjaarsdrukte bij mij laat dat even op zich wachten en blijven we bespreken hoe we dat het beste kunnen aanpakken. Bij Nadine is gewoon heel overduidelijk de klik er écht niet, anders dan bij mij en Yuki. Mogelijk dat Lexie daardoor eerst even bij mij komt wonen, of misschien ook niet. Lastig te bepalen of ze juist bij mij wel even makkelijk zou klikken en wat of Yuki zou hebben of juist de extra verhuizing toch wat stressvol zou zijn en ik wil geen verkeerde beslissing maken. We blijven in ieder geval overleggen en voorlopig zitten de meisjes heel prima.Ik ben heel gek op haar maar ze is echt te easy going. Heerlijk knuffelpluisje.
Ook komt er tegelijk een klein fretje bij. Dit meisje gaat Fé heten en is Patou en Lenn's dochtertje: