Ja echt vreselijk! Ik heb het gisteravond op de film proberen te zetten maar toen was ze gewoon haar lieve knuffelige zelf. Filmpje wel naar de nieuwe eigenaren gestuurd, maar niet op YouTube gezet verder om hier te posten. Zeker jammer, want het was een heerlijk gezicht. Alsof ze weer pup waren!
Nog wel wat foto's!
Te beginnen met mijn idioot grote handdoekenbestelling. Na 10 jaar besloot ik eindelijk dat het eens tijd werd nieuwe handdoeken aan te schaffen

. Toen ik aangaf de bestelling op te halen bij de hema (4 voor de prijs van 3) kwam ze met een wagentje, 3 kratten en 2 dozen aangereden. Zo hevig had ik het niet verwacht ondanks wel even met de auto te zijn gegaan.. Oepsie!
Maar, toch past het allemaal wel na een paar uur rekenen en twijfelen wat waar precies in moet. 2 sets rond in alle kooien, plus een paar reserve. 6 strandlakens, 10 grote handdoeken (dus op zich totaal 16) en 28 kleine handdoeken. Yayks! Maar alles past in de kooien, en de schone spullen in de dekenkist.
Zeer blij mee!
Koda plat in de playpen. Die dag had hij eindelijk eens niet verzonnen hoe hij eruit kon
Yuki, Eller en Mhysa vanochtend. Na nog maar 10 minuutjes loslopen trof ik ze al zo aan, maar bij het horen van mij werden ze gelukkig nog wel even actief