Ik ben gister niet naar Hanneke geweest, alles gaat telefonisch. Ze kunnen toch niks voor Jess doen dus onnodig die kant op probeer ik te voorkomen. Jessie is nog steeds een twijfel geval. Soms eet ze heel goed, soms helemaal niet. De ene dag komt ze aan en daarna verliest ze dat gewicht weer. Heel langzaam word ze wel wat zwaarder maar ik ben er nog steeds niet gerust op. Gisteravond heb ik nog iets bedacht maar dat moet ik eerst weer even overleggen met Hanneke.
Soms wou ik dat iemand de keus voor mij kon maken.. Leven of inslapen. Want ik weet het echt niet.
Gisteren ook weer, dan helpt Jess mee met schoonmaken en opruimen. Ze loopt heerlijk rond te scharrelen maar op het zelfde moment krijg ik er totaal geen eten in en is ze duidelijk ongemakkelijk.
Daarnaast helpt het ook niet dat ik alweer zonder werk zit. Ik ben de proef periode niet door gekomen bij mijn nieuwe baan.
Helaas vraagt dat om maatregelen anders red ik het niet meer. Alle muizen zijn al weg en eind augustus verhuizen zo goed als alle ratten. Zometeen komt er iemand voor de water dieren en daarna alleen nog Lexie zien te plaatsen.
Dat balletje rolt ook al, alleen wachten op de juiste persoon. Jessie gaat ten alle tijden voor en omdat te kunnen doen moet echt alles hier plaats maken.
Al met al zit ik echt in zwaar weer, eind september is het duidelijk of ik het gered heb of niet. Ik weet iig dat Jessie mee mag verhuizen naar mijn vader, mocht dat nodig zijn.
Zoals jullie kunnen begrijpen ben ik niet veel online, mocht er iets gebeuren of veranderen met Jess dat horen jullie het