Aankomend weekend even ertussenuit (morgen t/m dinsdag, voor mij mijn zomervakantie

). Ik voel me nu een stukje stabieler dan de laatste ronde. Alles goed op orde dit keer qua groepen weer, dat geeft rust in het hoofd. Weer goede oppas. Beide zijn langsgeweest maandagavond voor uitleg, er ligt een mega handleiding van 6 pagina's klaar

en de snuitjes zijn zo goed als mogelijk voorbereid.
Yuki haar ab kuur stopt na morgenvroeg. Net 1 dagje eerder (13 ipv 14 dagen) maar dat zal geen ramp zijn. Ook Koda zijn hechtingen mogen eruit, dus daar ga ik vanavond eens even mee prutsen. Even Arnold zijn hulp bij nodig, want Koda is anders niet handig stil te houden voor me. De meest bewegelijke en grooste slimmerik!
Nog vlug de losloopruimte buiten op orde brengen, Patou een nieuwe slaapdoek boven (omdat zij er altijd haar prooi onder verstopt het vaakst van iedereen), Sarafina haar nageltjes nog even knippen. Echt van die puntjes op de i... Stiekem toch weer even spannend altijd!
Nog een Sarafina neusje, waarvoor ik nog steeds zo ontzettend blij ben dat ze weer goed is opgeknapt en weer goed in haar energie zit

. Ze lag hier lekker te slapen (met de doek als dekentje over haar heen), maar keek even op voor de foto.