Ja één van de weinige waar ik gelukkig nog gezellig mee heb kunnen kletsen Lineke, echt heel leuk dat je er weer was

.
Een snel en kort berichtje, maar Sarabi is gisteravond teruggekomen en spontaan is ze voor mij weer als vanouds. Het is voor hen amper te geloven dat ik haar zo kan aanpakken (of een vinger voor de neus houden, of 'masseren' waardoor ze ontspant, etc.). Vreemd.... maar ze is er weer, en ik ben oh zo blij met haar! Mijn lieve meisje.
In tegenstelling tot dat, had ik ze al geintroduceerd aan Mellon in ons gesprek afgelopen week en zijn ze naar hem komen kijken, en voor hem gegaan

. Mellon gaat hoe dan ook geen Sarabi spelen en is geen getraumatiseerd fretje gelukkig, maar gewoon een happy ferret geweest bij mij opgegroeid en van 8 weken tot 6,5 jaar bij 1 eigenaar. Het is dat er nu even veel gebeurd, maar stress kun je vaak nog beter bundelen zeg ik altijd. Hij kan nu gelijk wennen, het contact met de oude eigenaresse is gelegd, zijn kooi wordt één dezer dagen opgehaald en zijn medicijntjes worden gewoon voortgezet. Heeft hij toch nog een mooi pensioenplekje gevonden, en soepeler dan verwacht

.
Voor de pensionners is er ook een duidelijker plan. Ze kunnen waarschijnlijk begin januari terug en we hebben de kooi voor Dominique overlegd. Ze dacht aan een FN, maar ik weet dat ze niet veel financiën heeft. De Perfect kooi voor Milan houden en er gewoon 1 naast zetten voor Do (2 of 3 verdiepingen maakt dan niet heel veel uit, al is 3 beter natuurlijk) is de snelste en goedkoopste oplossing, plus ze zijn toch al aan die kooi gewend. Ze heeft mij ook nog genoeg te betalen dus even versimpelen. Heel fijn dus!
En mijn eigen grut gaat nog steeds geweldig. Ik ben verliefd op ze