Ja Lenn heeft een goede beurt gemaakt volgens mij!
Vlieg is op zich veel aanwezig nu met het koude weer, maar zodra ze in de mega woonkamer komt wordt ze eruit gemept door Yoshi. Het is heel sneu. Die twee kunnen helemaal niet goed samen. Zodra er minimaal één slaapt is het rustiger, bijv. Vlieg vaak voor de open haard op Bobs kleedje en Yoshi op de bank, of beide op de bank met één op mijn schoot en één ernaast. In de bijkeuken, hun rustplaats, tolereren ze elkaar daarom ook. En elke ochtend een Sheba bakje per kat natuurlijk

. Het wil wel... maar niet van harte allemaal. Ik zie het allemaal extra duidelijk omdat ik er ook bij fretten goed op gespitst ben. Ik heb al meermalen geroepen dat ik nooit meer meer dan één kat wil. Apart zijn ze beide een stuk blijer. Maar nu ligt Vlieg veel in de bijkeuken te slapen eigenlijk en is ze daar dik tevreden, waar ze in de zomer vaker op pad is. Wel beter voor haar lijn, want het is nu echt een dikke prop dat wil je niet weten :twisted: .
Ik heb een paar stevige berichten naar haar gestuurd om de situatie even goed uit te stippelen voor haar dat Do in nood is, het richting mij niet netjes is ondanks dat ik het best even kan missen, en dat het ook niet wil als er morgen één ziek zou worden. Beide hebben dus ook nog dat middenoorprobleem... als dit zo doorgaat gaat ze daar pas over 1,5 jaar eens wat aan kunnen doen zo te horen. Ik vind het niet kunnen en ze had nooit die extra ram moeten aanschaffen als ze zijn huisvesting en castratie niet eens kon betalen, want die laatste heb ik nu voorgeschoten en kan ze mij niet terugbetalen. Als het aan haar lag had die ram nu bronstig bij de dame in de kooi gezeten geloof ik

. Ik ben benieuwd of ze het met me eens is dat ze een knoop door moet gaan hakken...