Ja daar ben ik ook wel blij mee! Geeft echt een heerlijke afwisseling om 3 verschillende losloopruimtes te hebben waaronder alle buiteninvloeden met weer, wind en geurtjes. Na nu een jaar buiten lopen moet ik wel her en der wat aanpassingen maken. Ook wel leuk om die eens te posten.
Zo zat er zat een gleuf in een overgang naar het terras, waar ze in de hoek net tussendoor konden. Koda ontdekte het als eerste (as usual) dus hup, een reeks tegels erop en opgelost.
Ze hebben achter deze steen langs een tunneltje gemaakt. Ik moest echt lachen toen ik het ontdekte:
En dit is de mooiste tunnel die ze hebben gegraven, daar kwam ik nog enkele weken later achter. Hij kan totaal geen kwaad met alle wortels erboven en de stenen muur aan de andere zijde, dus het is gewoon een vaste tunnel geworden vrees ik.
Hij zit hier rechtsonder de plant.
Van dichterbij, al is hij in het 'echt' minder omvangen door de wortels en zit er echt uit alsof je er zo je arm om de hoek naar links in kan steken. Volgens mij zijn voornamelijk Koda, Eller en Mhysa hier de boosdoeners van.