Jaaaa! Kleine Raisin heeft zich bij me gevoegd vrijdag. Als eerste van het nestje opgehaald, omdat ik ook de rest van het nest moest keuren. Altijd fijn om even goed de rest te kunnen bestuderen tegelijk

.
(Past het nog in de topic titel? Ze mag erbij!)
Ik wist al dat het een super snelle en stoere dame was, maar dat is leuk om nu ook echt mee te kunnen maken.
Ik vind haar nog zo klein!!! Super raar. Ik heb haar echt gewogen om te checken of dat wel klopt, maar dat doet het wel

.
Het zijn echt van die eerste keer foto's... dus de kwaliteit slaat alles. Maar alvast wat materiaal:
Bijna thuis, ze lag eerst te slapen erop, en keek me toen heerlijk in de camera aan:
Haar FN ontdekken:
Ze kan ook verdraaid goed zich uit hangmatten laten storten en netjes op haar pootjes terecht komen. Uitzonderlijke motoriek

.
Dat blijkt ook hier wel uit. Gistermorgen even lekker in de buitenren vlak naast ons spelen:
Bij Arnold op de arm, ook even bonden. Ik geef haar stiekem expres aan hem geregeld

. Hij is het meest dol op sandy's ben ik achter gekomen. Zoals hij zelf zegt wrs ook omdat Lenn het eerste fretje was dat hij meemaakte van begin af aan, en over het algemeen is hij erg gek op Lenn. Simpel, altijd lief, speels, dotje

. Ben benieuwd of hij dat in damesvorm ook zo leuk vindt, want Raisin is wel een karaktertje

.