Onderweg naar huis in de auto was hij best ontspannen en had ik het idee dat hij eigenlijk wel erg moe was.
Maar thuis hebben we hem gelijk de boel even laten verkennen en dat ging eerst heel behoedzaam maar zonder dikke staart en daarna mokte hij alsof het een lieve lust was en moest alles worden aangevallen.

Hij is nog wel heel schrikachtig en is duidelijk geen huiselijke geluiden gewend. En ook de voetentest is hij niet goed door gekomen. Of eigenlijk ben ik die niet goed door gekomen.

Maar hij ging wel gelijk op de bak in de keuken om zijn behoefte te doen dus dat valt niet tegen.

Ik heb hem net gewogen, hij weegt 965 gram, volgens mj gaat hij wel een grote vent worden. Ik schat hem nu op zo'n 3 maanden uit. Zijn balletjes zijn nog niet tevoorschijn gepiept maar hij ruikt best wel sterk naar pup.
Ik ga ook gelijk een afspraak plannen bij de Frettenkliniek om hem te laten enten en even te laten nakijken. Ik overweeg ook om zijn ontlasting te laten controleren of hij ook een slachtoffer is van rauwvoer.
Maar hier even wat foto's van Nash: