Dat had ik dus tegen Belin ook al gezegd dat ie mss wel eens uitgegroeid kon zijn zeker omdat ie ziek is. Voor de cerenia hadden we het al besloten om aan te kijken hoe lang ie zonder kon, om een tijdspanne te kunnen inschatten, en omdat het ook niet goed is om er constant medicatie te blijven in pompen. Op een gegeven moment gaat te veel medicatie ook niet meer helpen. En al een geluk zijn de tsspauzes nou nog groter geworden (hopen dat in stijgende lijn blijft gaan) Ben tegelijk blij en nerveus in Belinda haar plaats ook. Mij Freddy zal het wss wel goed doen want die zit nou ook lekker in haar wintervachtje en is bekomen van haar rattenstaart en de spekkies zitten er ook goed aan.
Hoop voor die dikke witte dat er ook voor hem wat verbetering te zien mag zijn in zijn waardes

Ookal is het een mamaskindje het blijft toch ergens ook wel 1 van mijn 3 fretten. Zoals Belin da mijne ook van haar ziet

Ons laatste jaar is al wel een uidaging geweest. Eerst freddy begin dit jaar met haar insulinomen en wat had ze voor de rest al niet :O Nou Shiro ook al (geluk dat we al wat mogen bijleren hebben hier en op andere plaatsen) En dan Arrow er nog bij

Die doet het voorlopig ook nog wel goed maar hij blijft een beetje steken qua gewicht. Morgen ook gelijk ff wegen zodat ik ff kan zien hoeveel ie is aangekomen.
We hebben mss wat veel op onze vork ineens genomen maar ik vind dat we het best wel aardig doen. Met een hulp van jullie allen natuurlijk. Alleen 2 kits tegelijk opvoeden freet wel een berg energie

Maar ze zitten alletwee wel goed nou. Arrow doet alleen soms nog moeilijk als ie terug in zen kooi moet. Geen vingers meer bijten door de tralies ofzo maar als ik hem terug zet durft ie me nog wel eens gouw vast te pakken (niet altijd hoor meestal luister hij op stemcommando als ik zeg, ik ga je terug zetten) Maar daar werken we nog wel aan
FIngers crossed for tommorow, maar ik heb nog altijd niet het gevoel dat Shiro niet mee terug zal komen. Laatste keer had ik dat ook niet. Al was er toch wel iets in mij dat er bang voor was. Maar ik ga nogmaals op men gevoel af. En hoe weinig ik Shiro ook zie. Wat we samen afspreken om te proberen lijkt te helpen ook. Ik zie der vooruitgang in kleine beetjes en omdat ik er niet altijd met men neus bovenop zit zoals Belin kan ik er soms mss iets nuchterder over oordelen

Sry schat