Mila
Re: Mila
Nee hoor ze heeft niets meer verstopt. Alles is op. Ze heeft nu weer een periode van het niet in gebruik nemen van haar poepbak buiten haar buizenstelsel, maar de poepbak geeft ze een duwtje en gaat dan poepen naast de poepbak. Ik ben blij, dat ik alles betegeld heb.
Ze heeft zo af en toe van die vreemde poep gewoontes. Ze poept gewoon bovenop mijn slaapzak zo af en toe.
Gelukkig beland 99% procent van haar ontlasting in de daarvoor bedoelde deponeer ruimtes.

Ze heeft zo af en toe van die vreemde poep gewoontes. Ze poept gewoon bovenop mijn slaapzak zo af en toe.

Gelukkig beland 99% procent van haar ontlasting in de daarvoor bedoelde deponeer ruimtes.
Ja en daar hoor ik niet bij.ray schreef:mijn territorium

De geur is gelijk weg bij Mila. Hoe kan het dat de anaalklieren zo makkelijk gaan lekken.

Is dat omdat ze zo territorium gedreven is, waardoor de werking van de anaalklieren tot stand komt.
Ik hoop alleen maar dat het wegblijft.
Geen idee Minka maar het zal inderdaad toch wel met dominantie te maken hebben want dat zie ik bij Max ook. Die lekt ook vaak, wanneer ik hem knuffel bijvoorbeeld maar ook wanneer hij Shae ziet gaan de sluis/klierdeuren wagenwijd open. 

Er hangt iets in de lucht volgens mij.
Ik heb net eventjes met Mila gespeeld.
Ze was wel op haar hoede, maar mijn winterjas van de binnenkant was erg interessant. Ook het grote kussen was leuk zolang Mila bovenop mijn hand mocht zitten. Als ze onder mijn hand terecht kwam was ze weg.
Ze heeft wardancjes voor me gedaan en vrolijke mokjes.
Een knuffeltje mocht ook nog, maar niet te lang.
Zolang ik Mila het idee gaf, dat ze me onder controle had, ging het geweldig.

Ze heeft wardancjes voor me gedaan en vrolijke mokjes.

Zolang ik Mila het idee gaf, dat ze me onder controle had, ging het geweldig.