Het zal wel de tijd van het jaar geweest zijn.
Mila weer wat vrijer begint te worden, kreeg ik weer het ongelofelijke goede idee om met haar aan een riempje de garages te laten onderzoeken en ook buiten de garage. Ze vond het in het begin heel leuk en ging onderzoeken totdat ik de garage deur open deed luid piepend. Mila schrok ervan dus garage deur snel dicht gedaan, maar madam was al over de rooie. Dus ze ging snel terug naar haar veilige haven.
Het duurde te lang dat het riempje eraf ging dus dat was blazen, daarna rende ze de buis in,die aan de krabpaal is bevestigd is. Schuren met haar rugje in de buis, zelfs op zijn kop lukt dat makkelijk.

Dus ik ging kijken met mijn gezicht bij de buis en dat koppie en de bewegingen die ze maakte waren zo aandoendelijk en zo schattig.
Ze was wel een beetje boos op me dus speeltijd voor mij was ook klaar.
In de zomer ga ik zo af en toe met haar de garages in en ook naar buiten. Ze heeft dit nooit echt heel leuk gevonden, maar af en toe vindt ze het wel leuk. Al is het maar dan vijf minuutjes vind ik het toch wel belangrijk om te doen voor haar om haar hersentjes te prikkelen. In de winter kan ik dit absoluut niet doen, omdat ze dan een totaal ander karakter heeft, waarbij ik dan het gevoel heb, dat het haar meer kwaad doet.