Pippa & Kikko

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Kick
Aantal fretten: 1

Re: Pippa & Kikko

Bericht door Kick »

Dat is schrikken! Gelukkig toch goed afgelopen...
Amaris
Aantal fretten: 0

Bericht door Amaris »

Ach gosh, Pippa... extra knuffel voor de meid!
Pippa2015
Aantal fretten: 2

Bericht door Pippa2015 »

Ik denk niet dat hij echt gebeten heeft hoor, ik heb het niet goed gezien maar had ze in mijn ooghoek. Maar hij was heel druk en ambetant. Springen, niet ophouden met blaffen,... Misschien heeft hij er per ongeluk op gestaan ofzo. En ja hoor, ze heeft al veeeeeeel knuffels en kussen gekregen!!!!! :hart:
Pippa2015

Bericht door Pippa2015 »

Gisteren ben ik met Pippa en Kikko naar de Brussels Vintage Market geweest!! De eerste keer dat we zo lang zijn weg geweest :-D Maar ze hebben er zooo van genoten! Ze hebben allebei heel flink mee gewandeld. Ik was al lang van zin om een tasje voor hen te kopen, voor als ik ermee weg ben, maar nu had ik thuis nog een handtas liggen die binnenin met een (FAKE!) pelsje is bekleed, en ze liggen daar heel graag in. Dus deze had ik ook mee, voor in de markt zelf en voor als ze moe gewandeld waren. Met enkele rustpauzes ergens op een terrasje, terwijl zij in de handtas wat konden uitrusten, is het super goed gelukt. In de markt zelf had ik ze in het tasje gezet, wat ook heel grappig was. Ik liep daar dan met 2 schattige kopjes die eruit staken om rond te kunnen kijken, echt geweldig :-D Wel heeeeel veel beziens gehad, maar ik probeer de mensen te negeren eigenlijk... :oops: Gewoon doorlopen :-D
's Avonds toen ik terug thuis was, zijn ze allebei gaan slapen, en ze zijn niet meer wakker geworden, zo moe waren ze.

Enkele foto's van ons tripje :-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Enkel foto's van onze rustmomentjes, het is gewoon te moeilijk om zelf foto's te nemen als ik ze allebei meeheb op wandel! :-D
Nadine
Aantal fretten: 99

Bericht door Nadine »

Super leuk! :mrgreen:
Mette

Bericht door Mette »

Lieve foto's weer! Zo leuk om zo'n dagje wat te ondernemen. Altijd spannend, maar heerlijk als ze dan zo genieten.
Marjan

Bericht door Marjan »

Hele leuke foto's! :D
Amaris
Aantal fretten: 0

Bericht door Amaris »

Die stapel-fretten foto is geweldig, haha!
Leuk dat iedereen genoten heeft ervan, en een super goed tasje voor fretten met dat bont laagje.
Hebben ze vast enorm gewaardeerd.
Kick

Bericht door Kick »

Haha, leuke plaatjes hoor :D
Karen

Bericht door Karen »

Leuke foto's hoor :D
Pippa2015

Bericht door Pippa2015 »

Hey allemaal,

Gewoon een kleine update :-)
Afgelopen zondag ben ik met Pippa en Kikko naar de lokale rommelmarkt bij mij in het dorp geweest, heel eventjes maar, maar ze hebben ook weer genoten! Ze komen steeds liever eens buiten, wat ben ik daar blij om! Ze gedragen hun ook steeds beter als ik ermee buiten ben. op het einde hebben ze van mijn mama nog een lekker vleesje gekregen en hun dag kon niet meer stuk :hart:

Afbeelding

Nu had ik al verteld dat ze steeds binnenin mijn zetel kruipen... Ik ben nog geen kippengaas gaan halen, dus ze kruipen er nu nog steeds in... Maar vorige week had ik mijn zetel helemaal ondersteboven gekeerd, en alles wat ze erin hebben gestoken er weer uit gehaald. Je hebt geen idee wat ik allemaal gevonden heb :shock: Natuurlijk veel speeltjes, balpennen, mijn computertje voor op de bank te gaan op internet, mijn gsm-bescherming, zelfs 2 gewone mensenkoekjes en nog vanalles! Maar wat toch grappig was, heeeeeeel veeeeeeeel TAMPONS! :lach: Ik kon er een grote doos van vullen denk ik! :oops: Hahahaha!
MAAR...!!!! Gisterenavond lag ik in mijn zetel, en ik rook precies iets... Dus ik ben direct in mijn zetel gaan kijken, en ja hoor, hebben ze daar nu toch geen toilet binnenin gemaakt zeker!!! :???: Mijn zetel is van stof, dus krijg het er maar eens uit... Vanavond ga ik gewoon mijn zetel terug op zijn poten zetten, maar de onderste stof er helemaal uitknippen. Dan is de zetel onderaan gewoon volledig open en kunnen ze er niet meer in... Dat ik daar eigenlijk niet eerder aan gedacht heb :-) Laat ons hopen dat het deze keer lukt!
yvonne

Bericht door yvonne »

Oh het is toch wat :lach:
Wat een boefies!

Wij hebben RVS horrengaas onder de bank vast geniet.
Pippa2015

Bericht door Pippa2015 »

Hey Yvonne, wel ja, zoiets wou ik ook doen. Maar aangezien ze er nu in gepoept hebben, lijkt het mij beter om het onderaan gewoon open te laten. Ze hebben enorme gaten gemaakt achter mijn kussens ook, dus die zetel zal toch wel eens moeten vervangen worden :mrgreen:
yvonne

Bericht door yvonne »

Dan zou ik het bij de nieuwe er maar meteen onder maken ;)
Marjan

Bericht door Marjan »

Nou inderdaad, wat een smeerkezen zeg die fretten van jou! :mrgreen:

Ik heb je foto even in de eerste posting gezet. :D
Helen
Contacteer:

Bericht door Helen »

Wat een leuke foto's! Schattige fretjes :hart:

Oh wat kunnen het toch ranzen zijn he! :lol:
Karen

Bericht door Karen »

Oh, wat een donderstenen!!
Pippa2015

Bericht door Pippa2015 »

Haha :D Inderdaad! De volgende zetel krijgt meteen een makeover! Het rare is dat ik vorige week nog mijn zetel had "uitgekuist", ik had hem omgedraaid en er alles uitgehaald, en geen enkel poepje te vinden! Maar met het warme weer de laatste week, zaten ze enorm veel in de zetel omdat het daar frisser in was, het was toch 28° bij mij thuis. En dan zijn ze daar beginnen poepen denk ik... :shock:
Helen
Contacteer:

Bericht door Helen »

te warm om naar de bak te lopen :mrgreen:
Mette

Bericht door Mette »

Territoriale ruzie om de zetel :brush:
Plaats reactie