Ik ga hier af en toe eens iets schrijven over hoe het gaat met Pippa en Kikko, zo zijn de geïnteresseerden op de hoogte

Hier eerst eentje van op een ander forum van deze winter (waar volgens mij heel veel dezelfde mensen opzitten

Kleine update over hoe het met ze gaat:
Pippa heb ik sinds juli 2015 en Kikko sinds september 2015. Mijn vriend was verzot op Pippa, vandaar dat Kikko erbij is gekomen

Pippa is een kleine fijne meid, vóór de winter woog ze amper 500 gr, en nu (eerste winter) zit ze toch aan 750 gr! Ze is zoooo zacht nu, heerlijk om te knuffelen! Ze slaapt veel meer nu het winter is, ook veel meer dan Kikko, ze slaapt een hele tijd aan één stuk terwijl Kikko eerder kleine powernapjes doet en dan weer even rond loopt te huppelen. Kikko zit nu in zijn eerste winter aan 1200 gr. Beide zijn dus niet fors gebouwd, hoewel Kikko er een dikkerdje uitziet

Kikko is een echte knuffelaar! Elke ochtend staat hij aan de deur van zijn kooi te wachten om geknuffeld te worden. Hetzelfde als ik thuiskom van mijn werk. Zelfs als hij al vrij rondloopt dan, is hij niet weg te krijgen bij mijn voeten tot ik hem geknuffeld heb. Het is een echte schat!
Natuurlijk zijn het allebei helden in frettenstreken uit te halen

Ik heb het aangedurfd om voor Kerstmis een ECHTE kerstboom te zetten, en het is eigenlijk wel redelijk meegevallen! Er werd natuurlijk wel in gegraafd, en alles wat ik ook probeerde, ze geraakten telkens weer in de pot. Maar na een tijdje keken ze er niet zo veel meer naar om.
Pippa heeft een urineweginfectie gehad, waarschijnlijk door de sterilisatie. Nog 2 daagjes AB en ze is ervan af, een geluk want het goedje smaakt verschrikkelijk als ik haar zo bezig zie… Het speeksel komt effenaf schuimend uit haar bekje. Het is een vloeistof die ik in haar mond moet spuiten, maar ken de naam niet meer vanbuiten. Ik heb het eerst opgezocht of het ok was voor fretjes, het is ok, maar meestal vinden ze het maar vies smaken. Dat is dus duidelijk!
Kortweg, buiten de infectie, gaat alles super met ze!!