Het gaat goed hoor, hij is weer buiten in zijn eigen hok want binnen is het te warm voor hem. Ik heb hem vanmiddag een uurtje binnen gehad (kachel was nog uit), hij keutelde wel een beetje rond maar had weinig zin om te spelen.
Hij kroop in zijn carrier, die staat nog in de kamer, en ging daar lekker liggen, op zijn rug, kop naar buiten en poten in de lucht

En hij heeft goed zijn brokkenpapjes gegeten!
Ik vind het in de winter wel ongezellig dat ze buiten zitten en daarom haal ik ze nu wat vaker naar binnen, als het temperatuur verschil niet te groot is (dus kachel uit!)
Ben heeft het tot nu toe niet benauwd gehad maar Merel heeft er mogelijk wel last van. Dus we kijken het aan.
BiBi begrijpt geloof ik niet dat ze geen klimgeit maar een fret is
Ze klimt werkelijk overal bovenop! Gisteren zat ze zelfs bovenop een van de gitaren
Ze klimt langs de stoelen omhoog en zo op tafel, of via de poef op het dressoir. Balletjes verstopt ze het liefst helemaal achter/onder de kasten en kijkt me dan heel zielig aan. Van de week was ze op de wasmand geklommen (zo'n hoge roestvrijstalen geval met gaatjes, dus ze klom er gewoon langs omhoog) maar ze kon er niet meer af. Dan kijkt ze me bijna boos aan, alsof het mijn schuld is

Lekker ding