Max is eindelijk weer onze oude Max. Ik heb het idee dat hij ook nu pas over het gemis van Donna heen is, dat heeft uiteindelijk toch ruim drie maanden geduurd.
Buiten dat zijn slecht werkende darmen worden aangepakt en hij zich daar natuurlijk ook beter door voelt, gedraagt hij zich gewoon weer lekker frets en is het leven weer een groot feest voor hem. Hij is actief, vrolijk, mokt en loopt uit te dagen en hij weet zichzelf weer een beetje te vermaken.
Ook wil hij weer echt zijn kooi uit en begint hij sinds een paar dagen aan zijn tralies te trekken wanneer het hem te lang duurt en hij wil ook weer heel graag naar buiten.

Hij heeft ook erg goed naar het gedrag van Shae gekeken want gisteren lag hij ook in de haldeur te bijten omdat hij de tuin in wilde.
Ik wilde hem net even wegen want ik hou zijn gewicht nog om de dag in de gaten dus ik lokte hem naar mij toe, pakte hem op en zette hem in de schaal en die gek stuiterde bijna met bakje en al van de weegschaal af.
Toen ik hem probeerde af te leiden door hem kusjes te geven (hij is gek op kussen) hapte hij in mijn lip!
Al met al heb ik eindelijk mijn knulliebullie weer terug.