Gisteren de kooi gedaan en vandaag gewogen en nageltjes geknipt. Bibi weegt nu rond de 800 gram, een prima gewicht vind ik. Vanmorgen even lekker in de tuin geweest met haar, ze ging helemaal uit haar dakkie
Ze doet het nog steeds goed, behalve dat ze in huis nog steeds regelmatig onzindelijk is. Ik geef er niet om hoor, ik ruim het gewoon op en klaar. Alleen Eric stond vanmorgen bijna in een poepie dat Bibi op de overloop gelegd had, en ik graaide er van de week een keer bijna in omdat ik in de schemer dacht dat er een pluis lag
Ze heeft net lekker rondgelopen en op een gegeven moment hoorde ik haar achter in de kamer steeds rommelen en lawaai maken, wat bleek : mevrouw wilde in de carrier die daar stond. Dus deurtje eruit, slaapzak erin en daar ligt ze nu te pitten. Haal je haar naar binnen om de pootjes te strekken, gaat ze liggen slapen
Ik heb vorige week een mooie urn besteld voor Presley, bij hetzelfde atelier als waar ik de urn voor Bowie gekocht heb.
De levertijd is 5 weken maar dat komt omdat het handwerk is. Als ie binnen is zal ik wel een foto plaatsen.
Dan maak ik een mooi gedenkplekje voor mijn 2 fretten mannen.