Onze frettengang; Lana (†), Nina (†), Donna (†) en Max(†)
Re: Onze frettengang; Lana (†), Nina (†), Donna (†) en Max
Ook in de tuin is-ie weer gek aan het doen dus hij gaat echt goed 

Heerlijk dat Max weer lekker vrolijk is.

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Wat fijn om te horen Marjan en Kick! Geniet maar lekker van hem en zijn gekke streken 

Wat fijn om te horen! 

Heerlijk nieuws 

Max is helemaal terug!
Hij is zelfs in z'n eentje aan het spelen met een balletje in de kraakslurf en dat heeft hij echt zelden gedaan. Toen Donna er nog was, was dat ook niet nodig en we denken dat-ie nu echt over het gemis van Donna heen is. Samen spelen met hem is nu ook heel leuk en dat vindt-ie prachtig maar dat hij zich zelf zo kan bezighouden en vermaken is voor ons een genot om te zien.
Max rocks!!!!

Max rocks!!!!

Yeah Max is er weer helemaal

Helemaal te gek! 

Go Max Go Max Go Max

Met Max gaat het nog steeds erg goed. Hij loopt gek te doen en te mokken en kan zichzelf ook heerlijk vermaken met een balletje of zelfs een knuffel. Dat heeft hij eigenlijk nooit eerder gedaan omdat hij altijd Donna had om mee te spelen.
Ook doet hij weer gekke dingen die hij vroeger ook deed toen hij een stuk jonger was zoals je tackelen wanneer je langsloopt of je bij je enkel pakken als je over een schotje stapt. En vanmorgen beet hij ouderwets weer in mijn kont!
Ik ben echt super blij om hem weer zo te zien, mijn lieve ventje.
Ook doet hij weer gekke dingen die hij vroeger ook deed toen hij een stuk jonger was zoals je tackelen wanneer je langsloopt of je bij je enkel pakken als je over een schotje stapt. En vanmorgen beet hij ouderwets weer in mijn kont!

Ik ben echt super blij om hem weer zo te zien, mijn lieve ventje.

Ik ben zo blij voor jullie en Max zelf 

In je kont?
(sorry marjan)
Dat is in ieder geval een teken dat hij zich erg goed voelt.

Dat is in ieder geval een teken dat hij zich erg goed voelt.

Ja erg he, dat deed hij als pup al maar uiteindelijk was dat onbehoorlijke gedrag over.
Maar nu begint hij weer met die geintjes en kan ik er eigenlijk alleen maar heel erg om lachen. 

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Heerlijk genieten van Max 

Boef is het! Gisteren hadden we Max in de tuin gedaan en toen ik hem binnen ging halen zag ik dat hij er een enorme bende van had gemaakt; zootje aarde uit de plantenbak geschept dus de hele vloer onder de troep!
Dus ik loop naar het hok want daar zou hij zich vast verschuilen en ja hoor! Meneer zat bovenin op z'n slaapzak en was zich aan het wassen. Dus ik zeg zo Max, heb jij die bende gemaakt? Hij keek me aan van ik weet ook niet wie dat gedaan heeft, met zo'n onschuldige blik. Ik zeg, nou Maxie, hier is anders het bewijs, Kijk, vieze voorpoten!!! Haha, hij zat echt betrapt te kijken
Lekker ding!!!
Dus ik loop naar het hok want daar zou hij zich vast verschuilen en ja hoor! Meneer zat bovenin op z'n slaapzak en was zich aan het wassen. Dus ik zeg zo Max, heb jij die bende gemaakt? Hij keek me aan van ik weet ook niet wie dat gedaan heeft, met zo'n onschuldige blik. Ik zeg, nou Maxie, hier is anders het bewijs, Kijk, vieze voorpoten!!! Haha, hij zat echt betrapt te kijken

Wat heerlijk, dat hij er een zooitje van gemaakt heeft, dat betekent dat hij weer op het goede pad aangekomen is en nu zo houden Max.
Kick begrijpt Max niet, hij heeft gewoon geprobeerd de bende die Shae daarvoor had gemaakt op te ruimen. Het is maar goed dat ik voor mijn puppenventje op kon komen want hij krijgt overal maar de schuld van tsskkk! :twisted: