Mila
Re: Mila
Eigenlijk zou ik het ook moeten doen. Ik eet zelf alleen diervriendelijk vlees (als ik al vlees eet) maar mijn fretten krijgen gewoon Carnibest ipv biologisch frettenvlees. Bestaat zoiets uberhaupt? Muis heb ik nog nooit gevoerd....
Ik denk niet, dat zoiets bestaat behalve dan als mensen het zelf kweken. Je zou kunnen kijken of iemand kweekt bijvoorbeeld voor slangen en een overschot heeft en als het kan kijken hoe die persoon kweekt. Ik geef buiten muis nog andere prooi en dat is niet biologisch helaas, maar meer dan dit kan ik niet doen.
Ik kan Mila in de zomer helemaal voorzien van eigen muis in de winter moet ik wel diepvries kopen, omdat dan de muizen minder kweken. Het verschil is wel duidelijk eigen kweek of diepvries. Mila is verslaafd aan haar eigen muizenkweekje en dat in combi met het voeren van een verse muis is, is toch wel de extra die ik Mila kan geven.
Mijn muizenkweekje en één fret is te doen. Ik heb zeven kweekbakken met ieders vier moeders en de man die hopt van kooi tot kooi, zodat de dames ook een rust periode krijgen. Met deze bakken kan ik dus in de zomer Mila geheel voorzien van biologische muizen.
Ik kan Mila in de zomer helemaal voorzien van eigen muis in de winter moet ik wel diepvries kopen, omdat dan de muizen minder kweken. Het verschil is wel duidelijk eigen kweek of diepvries. Mila is verslaafd aan haar eigen muizenkweekje en dat in combi met het voeren van een verse muis is, is toch wel de extra die ik Mila kan geven.
Mijn muizenkweekje en één fret is te doen. Ik heb zeven kweekbakken met ieders vier moeders en de man die hopt van kooi tot kooi, zodat de dames ook een rust periode krijgen. Met deze bakken kan ik dus in de zomer Mila geheel voorzien van biologische muizen.
Was de KVV van Bandit niet van biologisch vlees gemaakt? Dat staat mij bij maar hier aten ze dat niet dus dan houdt het ook op. Maar Tessa, voor eventueel biologische KVV zou ik gewoon eens contact opnemen met Nanja van Prooidier.nl.
Deze vind ik trouwens ook wel leuk voor de binnenruimte voor Mila. Mijn oog valt er telkens op en ik vind het wel een leuk huisje. De bovenste luikjes blijven dan dicht en ik leg er slaapzakjes in en onderin een poepbak. Dan heeft ze weer iets extra's om in te gaan en ik weer iets extra's om prooi te zoeken.
http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... uis/300514" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... uis/300514" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeetje muppet (Mila) en gerbil, dat is de combi tegenwoordig.
Nu twee dagen verder ligt er nog een halve gerbil en een honger de muppet heeft, dan wil ze opeens wel dichtbij me zijn. Ja not eerst moet die gerbil op.
Eerst waren gerbils lekker en de ratten niet en nu zijn de ratten lekker en de gerbils niet.

Eerst waren gerbils lekker en de ratten niet en nu zijn de ratten lekker en de gerbils niet.
Misschien smaakt Gerbil in de winter anders dan rat? Op zich wel prettig dat Mila nu graag bij je is
In de winter valt er weinig te knuffelen voor je dus ik zou zeggen, neem het ervan. Mila krijgt deze winter veel Gerbils hahaha

Ik had het in het begin ook van o wat zielig, dan maar ander eten toen me door de fokster op gewezen is dit niet te doen en ze had gelijk. In de zomer doe ik dit niet zolang, maar in de winter wel. Mila doet het haar eigen aan dat ze honger heeft en in de winter is er in het wild ook niet elke dag te eten, dan eet ze maar een dag niet of twee dagen niet en dat werkt echt goed. De gerbil was vanmorgen helemaal op en de muis van vanmorgen is ook al weer op en de muis die ik net gegeven heb is half op en ik heb veel poepjes geruimd net.
Als ik dit niet doe, dan zit ze alleen maar te wachten op eten wat ze lekker vindt en ze moet van mij wel variatie eten.
Ze was net nog heel kleverig, want ze had nog honger. Nu is haar honger gestild.
Mila in de winter doet ook aan gaten dichten met fleecedekens:

Ze was net nog heel kleverig, want ze had nog honger. Nu is haar honger gestild.
Mila in de winter doet ook aan gaten dichten met fleecedekens: