Pippa & Kikko
Re: Pippa & Kikko
Ik heb geen idee, ik ben niet zo technisch. 

Je filmpje is een privefilmpje dus als je wil dat we het hier zien moet je het openbaar maken 

Poeh, gelukkig is ze weer opgeknapt
Apart zeg.
Ik heb het filmpje openbaar gemaakt! 

Inderdaad, nu kunnen we het wel zien
Leuk speeltje en ze is niet eens bang maar doet meteen aanvalluh!!!!

Leuk speeltje en ze is niet eens bang maar doet meteen aanvalluh!!!!

Jaaa, Pippa valt aan en als ze het kan vasthouden loopt ze ermee onder de zetel. Dan is haar interesse weg, haar doel is gelukt
Kikko loopt er zo een beetje achter, maar valt pas aan als het uitstaat
En dat is dan de enige man thuis!
Maar stiekem hoop ik toch dat het geluid snel kapot zal zijn
Hahaha!

Kikko loopt er zo een beetje achter, maar valt pas aan als het uitstaat

Maar stiekem hoop ik toch dat het geluid snel kapot zal zijn

Ik heb een klein "accidentje" gehad met Pippa deze week... Ik had geen zin om te koken
, waardoor ik en mijn vriend pizza hadden besteld. We hebben er 1,5 uur op moeten wachten, en ik had al van na ik thuis was gekomen Pippa niet meer gezien. Die ligt ergens te slapen dacht ik. Ik zei nog tegen mijn vriend dat Pippa precies al terug veel meer begint te slapen. Toen de koerier daar was, ben ik naar beneden gegaan (ik woon op een appartement), maar had de deur op een kiertje laten staan omdat Pippa en Kikko lagen te slapen, dacht ik toch. Dit was rond 20u. Ineens rond 22u staat mijn bovenbuur aan mijn deur! "Ben jij toevallig geen huisdier kwijt? Zo iets lang rat-achtig?"
Ze was dus niet aan het slapen en was in de gang gelopen! Maar mijn bovenbuur heeft zo een schuimpje onderaan zijn deur tegen tocht, jaaaa je kan het al raden... Volledig vermassacreerd, in gebeten, in stukken kapot getrokken,...! Ik ga hem nu een nieuw kopen, hoewel ik dit eigenlijk niet wil doen omdat hij toch onbeschoft was toen het gebeurd is, terwijl het maar over een stom SCHUIM tochtworstje ging... Maar ja, ik moet wel

Ze was dus niet aan het slapen en was in de gang gelopen! Maar mijn bovenbuur heeft zo een schuimpje onderaan zijn deur tegen tocht, jaaaa je kan het al raden... Volledig vermassacreerd, in gebeten, in stukken kapot getrokken,...! Ik ga hem nu een nieuw kopen, hoewel ik dit eigenlijk niet wil doen omdat hij toch onbeschoft was toen het gebeurd is, terwijl het maar over een stom SCHUIM tochtworstje ging... Maar ja, ik moet wel

Hou even goed in de gaten bij haar of ze wel gewoon ontlasting blijft houden want wanneer ze toch iets van dat schuimrubber heeft binnen gekregen kan dat een verstopping veroorzaken. Ik zou je ook eigenlijk willen adviseren toch even preventief te gaan laxeren voor het geval dat.
Lees dit maar eens even door: http://www.frettenvraagbaak.nl/forum/vi ... ?f=14&t=68" onclick="window.open(this.href);return false; en dan met name een stukje "Vreemd voorwerp in het maagdarmkanaal"
Lees dit maar eens even door: http://www.frettenvraagbaak.nl/forum/vi ... ?f=14&t=68" onclick="window.open(this.href);return false; en dan met name een stukje "Vreemd voorwerp in het maagdarmkanaal"
Gelukkig heb je haar terug maar inderdaad moet je haar nu goed in de gaten houden want mocht ze wél iets naar binnen hebben gekregen dan moet dat er echt uit anders heb je een ernstig probleem!
Heeft ze al gepoept en gegeten? Indien nodig moet je haar apart houden zodat je zeker wat haar ontlasting is.
Heeft ze al gepoept en gegeten? Indien nodig moet je haar apart houden zodat je zeker wat haar ontlasting is.

Je laat nu toch zeker niet nog een keer je deur op een kier staan, toch?
Ik hoop dat ze niets opgegeten heeft van het schuim.

Ik hoop dat ze niets opgegeten heeft van het schuim.
En, hoe gaat het met haar?
Oei, ik lees nu pas alle berichtjes, maar ik heb ze inderdaad in het oog gehouden omdat ik er ook "schrik" voor had. Ze eet en poept normaal. Maar misschien zal ik toch nog even een laxeer middeltje gaan halen, gewoon voor de zekerheid. En dan heb ik dat gelijk staan in huis. Dank jullie wel!!!
Kat-a-lax hoort ook eigenlijk standaard in je fretten EHBO-koffertje. 

Poe, gelukkig gaat het dus goed 

Of als je geluk hebt ben je met vaseline al gered. Bibi at het zo uit de pot, Bono niet
Die moet ook lax inderdaad.

Ok, Kat-a-lax en vaseline
Ga ik straks gaan halen!
Mijn EHBO-koffertje is nog niet volledig... Ik moet het eerst vandoen gehad hebben, en dan zorg ik er wel voor dat ik het steeds heb liggen. Ik denk er wel altijd aan dat ik die dingen eens moet gaan halen, maar op verkeerde momenten en dan daarna gaat het weer uit mijn hoofd...
Maar Pippa is nog steeds heel actief en zotjes!!

Mijn EHBO-koffertje is nog niet volledig... Ik moet het eerst vandoen gehad hebben, en dan zorg ik er wel voor dat ik het steeds heb liggen. Ik denk er wel altijd aan dat ik die dingen eens moet gaan halen, maar op verkeerde momenten en dan daarna gaat het weer uit mijn hoofd...
Maar Pippa is nog steeds heel actief en zotjes!!

Ga zo door Pippa!