Ik ben nieuw op het forum en zal in de volgende berichtjes mijn vijf frutsels aan jullie voorstellen.
Mijn zusje had al jaren fretten en op een gegeven moment was knuffelen bij mijn zusje niet meer genoeg en ben ik op zoek gegaan naar mijn eerste eigen fret en toen is James bij ons komen wonen. James was dikke maatjes met onze Duitse Herder Roy maar op een dag kwam Roy in een rolstoel terecht en durfde ik ze niet meer samen te laten spelen want ik was bang dat Roy per ongeluk over James zou rijden.
Ik merkte dat James het spelen ontzettend miste en we hebben toen besloten om er een maatje voor hem bij te nemen: Muis.
Na verloop van tijd hebben we onze hond Roy in moeten laten slapen en er kwam een soort van gat. We besloten om er nog een fretje bij te nemen. De weg naar een pup is erg makkelijk maar vanuit onze visie op het leven hebben we besloten om een volwassen fret te nemen die door omstandigheden niet meer bij zijn baas kon blijven zodat we deze fret alsnog een fijn leven konden bieden. Uiteindelijk is dat een groepje van drie fretten geworden: Harley, Bollie en Jerry
Nu lopen hier dus vijf van die heerlijke rakkers rond