Mila is ver klaar met haar wintervachtje. Alleen heeft ze nog haar boevenmasker op, die verdwijnt meestal een stuk met de winter. Ze is echt zo zacht nu en zo heerlijk knuffelbaar, als ik dat mag van haar.
Ze is echt helemaal in haar winter modus beland en elke keer als ze langs me loopt of ik loop langs haar, dan blaast ze.
Ze wil tegenwoordig heel graag de garage in. Alleen dat wil ze liever dan in haar uppie doen en wil ze snel langs me glippen. Gelukkig ben ik voorbereid. Dus dan maar tuigje aan en de garage in en als ze gaat blazen dan is ze het beu en gaan we terug en dan is ze dolgelukkig als het tuigje weer af is.
Ze eet echt niet abnormaal veel.

Ik kan me niet herinneren van de vorige winter dat het zoveel was. Ik heb de laatste maanden geen muizen meer weggegeven, maar ik moet nu echt meer in de diepvries pakken om haar de hele winter toch een muisje te kunnen geven.
Ik heb nu weer echt een heerlijke draakje van een fret.

Ze doet het zo ongelofelijk goed (klopt op hout) en op de een of andere manier werkt dit voor Mila in de zomer heerlijk spelen en in de winter een blijf van mijn lijf effect.