Ik heb een aantal van deze knuffel kruikjes voor de liefhebber. Of de kruikjes zelf nog allemaal waterdicht zijn zou ik niet durven zeggen maar zonder kruikje en met vulling zijn er wel leuke (fretten) knuffels van te maken.
Voor frettengebruik natuurlijk zeker zonder kruikje want die zijn van rubber.
De afmetingen zijn ca. 30 bij 15 cm.
Ik heb van elk modelletje een aantal exemplaren dus bieden hoeft niet, voor 2 euro per stuk mogen ze weg.
Volgens mij heb ik ze alweer 4 jaar geleden gekocht. Met de bedoeling er speeltjes van te maken. Maar mocht je ze als kruikje willen gaan inzetten dan kan ik er wel eentje even testen voor je.
Als je ze wel wil verwarmen... gewoon vullen met een zak graan. Die kun je in de magmetron verwarmen 2 minuten op 700 watt. Wel een katoenen zak.
Wellicht zelfs geschikt voor je fretjes als je zorgt dat ze zak goed stevig is.
Daar zat ik ook al aan te denken, je hebt ook van die witte korrels speciaal om in de magnetron te verwarmen. Maar ik ga er gelijk eens even eentje vullen met water nu.
Dat jullie niet trouwens voor het duiveltje gaan, is misschien niet helemaal duidelijk te zien maar het rode duiveltje heeft buiten zijn oortjes ook twee schattige zwarte hoorntjes.