@ Kick: Lief dat je bezorgd bent!
Inmiddels gaat het met mij weer wat beter, maar ik heb zeker momenten dat ik niet meer weet hoe ik dit nog moet trekken..

Ik ben echt enorm tegen mijn eigen grenzen aan aan het lopen.. Qua energie en emotioneel zit echt aan mijn taxs..
Ik probeer nu dus ook meer op mijn eigen grenzen te letten.. Normaal hoeft Koda maar een krabje te geven aan de bodemplaat en ik kom al aanrennen.. Als zij niet wil eten, wring ik me in alle mogelijke bochten om haar te laten eten..
Mijn eigen leven staat nu compleet op "on hold" en alles draait nog om Koda.. Ik voel me net een gevangene in mijn eigen huis..
Ik kan dat niet meer..
En ja ik doe het grotendeels zelf.. Ik heb als kind altijd geleerd dat mijn behoeften er niet toe doen.. Alleen die van anderen en dus ook die van Koda.. Ik ben op dit moment echt een slaaf..
Daar probeer ik nu dus aan te werken..
Als gevolg daarvan heb ik nu besloten dat ze gewoon het Z/D-vlees moet eten.. Ze kan het eten, ze krijgt er geen buikpijn van, wordt er niet ernstig misselijk van, dus ze moet maar niet zeuren..
En als ze het uit een spuitje wel lust, ga je mij niet vertellen dat het vanuit d'r eigen bakje ineens heel vies is...
En het werkt!
Ze eet nu het Z/D-vlees steeds makkelijker.. Ze is het er nog steeds niet echt mee eens, maar maakt er geen enorme scene meer van.. Ze eet nu zo'n 3 vleeshartjes per dag.. (Zonder Waltham!!) Normaal waren dat er een stuk of 5, maar we zijn dus op de goede weg!
Ze is op het moment niet overdreven actief, maar komt wel heel happy over (behalve dus als ze Z/D-vlees in d'r bakje ziet liggen..

) en speelt wel dagelijks een beetje..

(Daar zou de winter natuurlijk best een rol in kunnen spelen nu..)
D'r buikje voelt goed en d'r ontlasting is zo goed als perfect..
Het grootste probleem is dus het eten van het Z/D-vlees.. Als ze dat gewoon weer zelf normaal eet, zou dat voor zowel haar als mij weer een stuk rust geven..
En andere opties zijn er niet meer, dus ze heeft ook geen andere keus..