Ik heb net weer haar kooi-inrichting veranderd, ik had haar een prooi/slaaphokje gegeven waar ik het balletjeskussen in had gepropt. Ze verstopte wel haar prooi erin maar ging er niet meer liggen slapen, waarschijnlijk omdat ze het heerlijk vindt om er zo half uit te hangen met haar voorpootjes langs haar koppie en dat kon nu niet meer.
Dus ze is nu een echte prinses op de erwt, ik heb het slaapzakje van haar waterbed in het prooihokje gelegd en het balletjeskussen op het waterbed. Eens kijken of haar dat bevalt.
Haha, dat komt goed uit want ze mag niet eens meer weg.
Ze is wel een hittepetitje hoor. Laatst begon ze tegen me op te klimmen en zelfs zomaar te blazen naar me. Ik dacht dat ze in haar kooi wilde maar daar klom ze gelijk weer uit en weer nijdig blazen. Totdat ik er opeens aan dacht dat haar muizen nog op de aanrecht lagen en ik Kick had horen zeggen dat madammeke die ook al geroken had.
Ik heb haar een muis gegeven en toen was het goed.
Shae is helemaal leip van die speelhengels. Erg grappig want daar heb ik er een paar van maar heb die nooit gebruikt omdat de rest van de fretten er niets aan vinden. Dus die komen nu mooi van pas.