Mila

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
ray
Aantal fretten: 1

Re: Mila

Bericht door ray »

geen fotomodel dus. :brush:
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Marjan schreef:Ze vindt op de kiek gaan dus net zo leuk als jij. :lol:
Ze lijkt wat dat betreft sprekend op mij. Houdt niet van foto's, staat niet graag op de voorgrond, is kieskeurig qua eten, doet wat ze zelf wil en luistert niet. Gelukkig lijkt ze op één ding nog niet op mij. Ze is gezond en dat wil ik zo houden, want anders ga ik een hartig woordje met haar spreken.
Marjan

Bericht door Marjan »

Hou dat inderdaad maar zo. :lol:
Minka

Bericht door Minka »

Toen we aan het verbouwen waren heb ik een extra stopcontact gemaakt voor de webcam, maar dat is er niet meer van gekomen, omdat ik vond dat de verbouwing toch aardig wat centjes had gekost. :oops:

Met de frettendag zvergadering ag ik de beelden van de camera bij Kick en Marjan thuis en vond het toch wel erg goed eruit zien en het geeft me een beter beeld over de activiteit van Mila door de dag heen. Daar wil ik namelijk meer over weten wat doet een fret gedurende de dag.

Dus nu ben ik aan het uitzoeken hoe of wat. De ipcamera daar heb ik al een idee van dankzij een linkje dat ik van Marjan gekregen heb, maar ik denk dat mijn wifi router huiskamer en de camera in de garage geen draadloze verbinding gaan leggen en moet ik misschien connecten wifi via het stop contact of op een andere manier.
Kick

Bericht door Kick »

En een draad van de router (switch) naar die camera?
Minka

Bericht door Minka »

Dat gaat niet lukken, want de router staat in de meterkast en dan hebben we kamer, keuken, tuin en dan garage en de draad kan ik niet door mijn huis onzichtbaar leggen. Het moet een draadloos wifi systeem worden.
Karen

Bericht door Karen »

Lijkt me wel heel erg leuk om te zien wat Mila uitspookt als jij uit zicht bent :D
Kick

Bericht door Kick »

En de kabel buitenom? Of vanuit de meterkast eerst naar boven en dan naar de achterkant? En is die router al een wifi router? Zoja, hen je bijvoorbeeld met je telefoon ook wifi ontvangst op de plek waar je die camera zou willen hangen? Als dat zo is dan gaat die camera wel werken. Maar als je daar al geen ontvangst meer hebt kun je ook een wifi versterker zoeken. Die zet je dan bijvoorbeeld ergens bij de schuifpui en zorgt ervoor dat je signaal binnen opgepakt wordt en versterkt doorgegeven wordt naar buiten. Maar een kabel blijft het beste...
ray

Bericht door ray »

Dat is een goed idee Minka, kan je inderdaad zien wat Mila zoal uitspookt heel de dag. Wellicht veel slapen? :lol:
Minka

Bericht door Minka »

Het is een wifi router dus dat is geen probleem maar ik moet er wel een wifi versterker tussen zetten. Gaat komen wanneer weet ik niet, maar het komt goed. :D
Minka

Bericht door Minka »

Dan maar binnen foto's

Afbeelding

Afbeelding
Marjan

Bericht door Marjan »

Wat ziet ze er mooi uit zeg!
yvonne

Bericht door yvonne »

Zeker een knappert :hart:
Kick

Bericht door Kick »

Zeker! Mooie frutzel hoor! :D
ray

Bericht door ray »

Echt een knappert :hart:
Minka

Bericht door Minka »

Dank jullie wel. Zolang ze er zo uit blijft zien, ben ik dik tevreden. :D
Esther

Bericht door Esther »

Wat staat ze weer mooi op de foto :hart:
En het lijkt me erg leuk om te zien wat dit dametje allemaal uitspookt op de camera!
Karen

Bericht door Karen »

Wat een mooi meiske :hart:
Mayke

Bericht door Mayke »

Echt hele mooie foto's Minka !! Super !

Het is zo fijn om alles op camera te kunnen zien, ik heb het hier ook, echt ideaal. Kan ik altijd even kijken hoe het is op het thuisfront als ik weg zou moeten. :D
Minka

Bericht door Minka »

Ja, daarom ben ik de webcam nu aan het uitzoeken.

Mijn kleine meid was helemaal in de zomer stemming vanavond. Ze klom naar mijn hoofd, omdat mijn hoofd op gelijk hoogte was als het kattenhuisje binnen en madam dacht dat ze zo de top van het kattenhuisje wel kon bereiken. Mijn broekspijpen van binnen waren heel interessant met kleine onderzoeks bijtjes. :mrgreen: Mijn hand moest dood heel veel keren. :shock: En heerlijk gemok en gedans tussendoor.

Ook het avond ritueel was terug. Ze was buiten bezig toen ik naar haar toe ging en ze vloog letterlijk naar binnen om me op te wachten.

Laat de zomer maar komen, want Mila heeft de winter Mila weer in de ijskast gezet.
Gesloten