Ik heb net 20 liter potgrond in Mila's tuintje erbij gegooid en ja hoor het is weer dolle pret voor haar. Ze is weer heerlijk aan het graven en de ren is weer vuil.

Nieuwe potgrond zijn weer nieuwe geurtjes en haar snoetje is weer heerlijk zwart.
Laat de zomer maar weer helemaal beginnen, want dit wil ik zien een zwarte Mila.
Dit is ook één van de redenen van mijn roostervrije dagen, geniet dagen met Mila.
Straks haar weer verschoon beddengoed geven en ik ga nu maar over naar de niet gewatteerde slaapkussentjes en extra fleecedeken is ook niet meer nodig.
Hier geniet ik zo van hoe Mila bezig is vooral in de zomer de actieve stand van Mila. De plantenbak blijft voor haar het bezig zijn en onderzoeken na bijna twee jaar is ze daar niet op uitgekeken.
Dit zijn voor mij de oplaadpunten voor mezelf. Genieten van mijn kleine draak, het bezig zijn, het kijken en observeren wat kan ik verbeteren, maar ik denk dat dit zo wel goed is voor Mila. Zolang ze haar buizenstelsels en haar tuintje heeft is ze content.
Ik zit momenteel binnen, maar ik hoor haar buiten in haar buizenstelsen ja wat wil je nog meer, het geluid van een fret die lekker bezig is in de ren. Mila is letterlijk nu uit haar winterslaap gekomen.