Onze frettengang; Lana (†), Nina (†), Donna (†) en Max(†)
Re: Onze frettengang; Lana (†), Nina (†), Donna (†) en Max
Shae is onschuldig!!! 

He geen ruzie jullie om jullie fretten he 

Raymond, ze hebben gewoon fretten die er een smeerboel van maken en nooit opruimen. Totaal niet opgevoed en dan krijg je dit. 

Ja het is echt vreselijk gesteld....... met Shae..... 

Gelukkig doet mijn Sandyman dat soort dingen niet

Wat heerlijk dat Max weer de streken krijgt die hij als pupje ook al had zoals in je kont bijten 

Vanmorgen weer, dus het was echt geen toeval, ik werd gewoon weer in mijn toegus gebeten. 

- yvonne
- Aantal fretten: 1
@Marjan, dat zijn liefdesbeetjes 

Ja hoor Yvonne, hij doet het gelukkig ook gewoon erg zachtjes, net zoals hij deed toen hij nog een puppenventje was. Ergens vind ik het alleen maar schattig dat hij zijn oude gewoontes weer oppakt. 

En ook foto's van mijn kanjer Max!!!

De één na laatste en de laatste foto's zijn mooi. De andere ook hoor, maar die vind ik het mooiste.
Toch wel leuk om iets met bloem te hebben vooral voor de foto's, maar dat durf ik niet, wat ik heb één keer iets met bloem gehad en er kwam een bij op af en Mila probeerde, die te vangen. Sindsdien heb ik alles zonder bloem.
Toch wel leuk om iets met bloem te hebben vooral voor de foto's, maar dat durf ik niet, wat ik heb één keer iets met bloem gehad en er kwam een bij op af en Mila probeerde, die te vangen. Sindsdien heb ik alles zonder bloem.
Dat koppie van Max op de laatste foto! 

Die laatste twee vind ik ook het mooist.
Hier zitten er ook bijen en hommels in de bloemen. Max doet daar helemaal niets mee maar Shae begon gisteren te hupsen en te springen en deed ook een poging om er een te vangen en viel toen achteruit op haar rug tussen de planten.
Dat was eigenlijk wel een heel komisch gezicht maar dat gebeurde ook omdat ze van ze schrok denk ik want de keer daarna liet ze ze gewoon met rust gelukkig. 

Hier zitten er ook bijen en hommels in de bloemen. Max doet daar helemaal niets mee maar Shae begon gisteren te hupsen en te springen en deed ook een poging om er een te vangen en viel toen achteruit op haar rug tussen de planten.

Gelukkig laten ze de bijen met rust.