Je zou haar ook kunnen wassen met vlooien shampoo, dan weet je wel zeker of het door vlooien komt want die vluchten dan naar haar kop. Maar ik weet niet of Mila een fretje is wat dat zo makkelijk laat gebeuren.
Het hoeven er ook maar een of twee te zijn weet ik, bij een allergische reactie voor vlooien kunnen ze heel heftig reageren. Dat hebben wij ooit eens gehad bij een kat. Geen vlo te zien maar wel een hele heftige reactie van de huid toen.
Hi, hi Mila wassen. Ik denk dat ze dan spontaan verandert in de winter Mila. Dat zal heel erg lastig worden bij Mila. Mila heeft namelijk een standpunt ingenomen "Geen poespas aan mijn lijfje'.
Gisteren was ik alleen maar aan het kijken naar haar nek en toen kreeg ik al een blaas concert om mijn oren.
Ik heb de berg potgrond dat naast de plantenbak lag weer in de plantenbak gedaan. De plantjes staan ook weer recht. Nu kan ze er weer een bende van maken. Ik krijg hierbij sterk het gevoel van een vicieuze cirkel.
Sinds lange tijd weer kwartel geprobeerd, maar dat eet ze dus echt niet. Met dit weer durf ik het ook niet te lang meer laten liggen dus na een dag hongerstaking, maar weer een muis gegeven.
Het rode in haar nek wordt al minder zonder dat ik iets gedaan heb. Dus nu verder in de gaten houden.