BiBi, deel 2
Re: Presley en BiBi, deel 2
De kans zit er wel in natuurlijk. 

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Nee toch!
Haha, nee daar ben ik niet bang voor. Maar die 2 waren wel meteen weer op hun gemak bij Chaimel. Presley lag meteen op z'n rug in de FN, lekker rond te kijken. En Bibi speerde de kamer rond, tussen alle spullen en dozen door
De volgende keer dat ze gaan logeren (in oktober een klein weekje) zal het in het nieuwe huis zijn, en dat is dan weer even spannend natuurlijk.

Haha, nee daar ben ik niet bang voor. Maar die 2 waren wel meteen weer op hun gemak bij Chaimel. Presley lag meteen op z'n rug in de FN, lekker rond te kijken. En Bibi speerde de kamer rond, tussen alle spullen en dozen door

Ik denk dat ze snel genoeg voelen dat het goed zit. 

Dat denk ik ook hoor.
Komt allemaal wel goed, maar wel spannend voor je.
Veel plezier dit weekend.

Nou, ik heb verhalen gehoord....yvonne schreef:Nee toch!![]()
Haha, nee daar ben ik niet bang voor.

Maar ik mag niks zeggen..

Nee hoor Yvonne, ze zijn gisteren heerlijk in het oude huisje gebleven.
Ik heb anders gehoord dat ze door één van de verhuishulpen zijn ontvoerd....
Ik was het niet. 

Hahaha! Pestkoppen. 

Fijn dat ze bij Chaimel meteen op hun gemak waren!
- yvonne
Helen wilde ze stelen zeker? Maar dat is niet gelukt
Nou, ze hebben het weer goed gehad hoor. Chaimel vertelde dat ze zelf ook merkt dat ze haar (her)kennen nu en dat ze zelfs komen als ze hun bij naam roept. Alleen Bibi heeft natuurlijk weer veel te weinig gegeten
(de muts) maar in elk geval geen tekenen van stress. En eenmaal thuis weer lekker gek doen 

Nou, ze hebben het weer goed gehad hoor. Chaimel vertelde dat ze zelf ook merkt dat ze haar (her)kennen nu en dat ze zelfs komen als ze hun bij naam roept. Alleen Bibi heeft natuurlijk weer veel te weinig gegeten

Dat merk ik hier bij vaste logeetjes ook, ze herkennen de omgeving en zijn gelijk op hun gemak. Dus bij van die stresskippen is het een goed idee om ze naar een en hetzelfde logeeradres te laten gaan. 

- yvonne
Oh die Bibi is echt stout de laatste dagen! Ze probeert op alle mogelijke manieren te ontsnappen uit de tuin. Je ziet haar gewoon rondkijken en bedenken wat ze nou weer eens zal proberen.
Gisteren had ze iets ontdekt hoor! Onze bbq staat buiten, onder een hoes. Ze kan aan de binnenkant van de hoes omhoog klimmen (hoe ze het doet weet ik niet want het is glad) en dan kan ze door een kleine opening in de kast van de bbq komen. Dat vind ik geen goed idee, want de binnenkant is bekleed met piepschuim en je snapt dat dat niet heel blijft
Nog buiten het feit dat ze het op kan eten!
Nu doen we de hoes maar omhoog vouwen als madammeke losloopt. Ziet er niet uit, maar ze kan er in elk geval niet meer in klimmen. Ook heeft ze ontdekt, dat ze aan de buitenkant van de volière omhoog kan klimmen, en via de tuinstoel klimt ze op de leuning en probeert dan op de bbq te springen (en vandaar over de schutting??) of op het barretje van de partytent. Ze wordt steeds ondernemender en je komt echt ogen te kort. Ik moet goed kijken hoe alles staat voordat ze in de tuin mag en dingen weghalen anders bedenkt ze weer wat
Gisteren had ze iets ontdekt hoor! Onze bbq staat buiten, onder een hoes. Ze kan aan de binnenkant van de hoes omhoog klimmen (hoe ze het doet weet ik niet want het is glad) en dan kan ze door een kleine opening in de kast van de bbq komen. Dat vind ik geen goed idee, want de binnenkant is bekleed met piepschuim en je snapt dat dat niet heel blijft

Nu doen we de hoes maar omhoog vouwen als madammeke losloopt. Ziet er niet uit, maar ze kan er in elk geval niet meer in klimmen. Ook heeft ze ontdekt, dat ze aan de buitenkant van de volière omhoog kan klimmen, en via de tuinstoel klimt ze op de leuning en probeert dan op de bbq te springen (en vandaar over de schutting??) of op het barretje van de partytent. Ze wordt steeds ondernemender en je komt echt ogen te kort. Ik moet goed kijken hoe alles staat voordat ze in de tuin mag en dingen weghalen anders bedenkt ze weer wat

Ohjee, een klimmer is een fret in zijn ergste soort
Je kunt haar dan nauwelijks alleen laten en je moet continue opletten of ze niet iets uitspookt wat een gevaar kan betekenen. Je bent er maar mooi klaar mee
Wij hebben het hier binnen met Shae maar zij is in de tuin gelukkig geen klimmer...

Wij hebben het hier binnen met Shae maar zij is in de tuin gelukkig geen klimmer...
Goed dat je er bijblijft want vandaag of morgen vindt ze echt een uitweg die schurk. 

Ze is net als Jillz daarin. Je moet ogen van voren en van achteren hebben, want ze proberen alles uit. Zelfs een bezemsteel probeert ze tegenop te klimmen...wij hebben inmiddels hier alles afgewerkt met acrylaatplaten aan de binnenkant en aan de bovenkant van het hek zijn we bezig een naar binnen gevouwen rand te maken. Mocht ze op de een of andere manier toch in de smiezen krijgen om bovenaan te komen, kan ze de tuin niet uit. Ze mogen bij mij ook alleen maar zo der toezicht in hun eigen frettentuin en dan nog ga ik steeds kijken wat ze uit vreten!
Oh en pas ook op met kleine kiertjes onderaan, tussen hek en tegels! Daar is Jillz toen uit ontsnapt!! Een muizengaatje was het hoor, maar toch
Oh en pas ook op met kleine kiertjes onderaan, tussen hek en tegels! Daar is Jillz toen uit ontsnapt!! Een muizengaatje was het hoor, maar toch
- yvonne
Nee echt Karen, Jillz ook al?
*ze zijn toch echt familie van elkaar*
Ik laat haar geen seconde alleen, want het is en blijft een dondersteen

*ze zijn toch echt familie van elkaar*
Ik laat haar geen seconde alleen, want het is en blijft een dondersteen